<$Bl

<$Bl21 Mart 2007 Çarşamba>

<$BlPastacı’nın sitesinde görür görmez mutlaka
denemeliyim diye düşünmüştüm ve bu akşam yaptım
kurabiyeleri. Çok lezzetli oldular. Sizde benim gibi
çikolataya hayır diyemeyenlerdenseniz
mutlaka denemelisiniz.Kurabiyelerin asıl tarifine
buradan
ulaşabilirsiniz. Ben ölçülerini biraz değiştirerek
yaptım ve yaptığım hali ile sizlerle paylaşıyorum.



Malzemeler:
80 gram bitter çikolata
80 gram margarin
1 su bardağından 1 parmak eksik toz şeker
1 adet yumurta
2 çorba kaşığı kakao
¼ çay kaşığı karbonat
1 su bardağı un

Üzeri için :
Pudra şekeri

Yapılışı:
*Çikolata ve margarin birlikte benmari usulü
eritilir.
*Ara sıra karıştırılarak ılınana kadar beklenir.
*Diğer tüm malzemeler eklenerek bir kaşık
yardımı ile karıştırılır.
*Şekil verilebilmesi için hamur streç filme sarılıp
buzdolabında bekletilir.
*Buzdolabından çıkarıldıktan sonra ceviz büyüklüğünde
koparılan parçalar pudra şekeri üzerinde yuvarlanıp
üzerlerine bastırılarak tepsiye dizilir.
*180 derece ısıtılmış fırında 15 dakika pişirilir.
Afiyet olsun...

Etiketler:

<$I10 Yorum4>