<$Bl

<$Bl16 Temmuz 2007 Pazartesi>

<$BlBu ayki yemek etkinliğinin konusu limon ile ilgili tarifimi sizler ile paylaşıyorum.
Belki de etkinliğin en kolay tarifi olacak ama bu sıcak yaz günlerinin vazgeçilmezi
limonata. Bu tarif sevgili Didem Engin’e ait. Ben sık sık hazırlıyorum ve buzdolabında bulunduruyorum.
Emin olun şu sıcak günlerde misafirlerinize evde yapılmış buz gibi limonatayı ikram
etmeniz hiç bir şeyin yerini tutmayacaktır.
Etkinliği hazırlayan
limon çiçeği’ne teşekkürler.
İşte tarif ve resimler.
Sevgiler.



Malzemeler:
6 adet limon
2 su bardağı toz şeker( ben 2 bardaktan biraz az kullandım)
2 litre su

Yapılışı:
*6 adet limonun suyu sıkılır.
*4 adet limonun kabuğu rendelenir.
*Limon kabuğu rendesi ile tozşeker iyice karıştırılır.
(Toz şeker sarı rengi alıncaya kadar)
*İçine limon suyu ve su eklenir. Karıştırılır ve 1 gece buzdolabında
bekletilir.
* İnce bir süzgeç yada temiz bir bez yardımı ile süzülür.
*Buz, nane veya donmuş meyveler ile servis yapılır.

Afiyet olsun..

Etiketler:

<$I10 Yorum4>