<$Bl

<$Bl3 Temmuz 2007 Salı>

<$BlGeçenlerde fındık aromalı kekun ile kurabiye yapmış ve harika
olduklarını yazmıştım. Bu kez vanilya aromalı kekun kullandım
ve yine çok lezzetli kurabiyelerim oldu. Aslında bu kurabiyeleri
geçen hafta yapmış, fakat hemen bittiği için resmini çekme fırsatı
bulamamıştım. Kurabiyeyi tekrar yaptığımda bu kez ilk iş fotoğraflamak
oldu. Mutlaka deneyin pişman olmayacaksınız.
İşte tarifi...


Malzemeler:
½ paket katıyağ
1 adet yumurta
1 çay bardağı sıvıyağ
1 su bardağı toz şeker
4 çorba kaşığı hindistan cevizi
3 su bardağı vanilya aromalı kekun( ben Sinangil marka kullandım)
1 su bardağı damla drop çikolata

Yapılışı:
*Oda sıcaklığında yuumuşamış margarin ve çikolata haricindeki tüm

malzemeler eklenerek yumuşak bir hamur yoğurulur.
*Son olarak parça çikolatalar eklenir ve hamurdan ceviz büyüklüğünde

parçalar koparılıp yuvarlanarak fırın tepsisine dizilir.
*180 derece ısıtılmış fırında 18-20 dakika kadar pişirilir.
(pembeleşmeye başladığında fırından almak gerekiyor)

Afiyet olsun.

Etiketler:

<$I10 Yorum4>