<$Bl

<$Bl18 Ağustos 2007 Cumartesi>

<$BlBu ayın etkinliği kahvaltı için aslında çok güzel tarifler hazırlamayı
planlamıştım. Fakat çok yoğun geçen bir haftadan sonra ancak hafta
sonu kahvaltımızı fotoğraflayabildim. Etkinliğe hiç katılmamaktansa bu
sabah kahvaltı için hazırladığım kahvaltılarımızın vazgeçilmesi peynirli
domates ile istediğiniz malzeme ile lezzet katabileceğiniz krepleri
yayınlamaya karar verdim. Eşime kalırsa bunları tarif olarak
yayınlamamalıydım ama bu kez onu dinlemedim.
İşte tarifler.
Bu arada etkinliğin ev sahibi
lezize’ye teşekkürler.
Keyifli kahvaltılar dileğiyle,
Sevgiler...





KREP

Malzemeler:
1 su bardağı un
1,5 su bardağı süt
2 çorba kaşığı sıvıyağ
1 adet yumurta
1 tutam tuz

Yapılışı:
*Bütün malzemeler karıştırılır.
*Çok az yağlanan kızdırılmış tavanın içine
1 kepçe konulur ve alt üst yapılarak pişirilir.
*İçine krem peynir, beyaz peynir, krem çikolata
reçel vs. sürülerek yenilebilir.



PEYNİRLİ DOMATES

Malzemeler:
2 adet domates
Kırık Beyaz peynir
Taze nane
Çörekotu
Zeytinyağı
Tuz

Yapılışı:
*Kabukları soyulmuş domatesler ufak ufak doğranır.
*Üzerine peynir kırıkları, çörekotu, doğranmış taze nane,
zeytinyağı ve tuz ilave edilir.

Afiyet olsun...

Etiketler:

<$I10 Yorum4>