<$Bl

<$Bl25 Kasım 2007 Pazar>

<$BlTarifi Sofra Dergisi’nden aldım. Güzel tuzlu bir atıştırmalık oldu.
Biz denedik ve beğendik eğer sizde denemek isterseniz işte tarifi.
İyi haftalar.



Malzemeler:
1 çay bardağı sıvıyağ
1 adet yumurtanın akı (sarısı üstüne)
3 çorba kaşığı yoğurt
1 demet kıyılmış dereotu
250 gram lor peyniri ( asıl tarifte beyaz peynir kullanılmıştı)
1 çay bardağı haşlanmış mısır tanesi
1/2 paket kabartmatozu
Un
Mısır unu

Yapılışı:
*Bütün malzemeler buğday unu ve mısır unu ilavesi ile yoğrulur.
(Ben ½ su bardağı buğday unu ilave edip kalanı için
mısır unu ekledim)
*Hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar koparılıp yuvarlanır ve
yağlanmış tepsiye dizilir.
*Üzerlerine yumurta sarısı sürülüp mısır taneleri serpiştirilir.
*180 derece fırında üzerleri kızarıncaya kadar pişirilir.

Afiyet olsun.

Etiketler:

<$I14 Yorum4>

    <$BlMerhaba. Poğaçalar çok değişik ve güzel görünüyor. Denemek için tarifinizi izninizle alıyorum. Mısırı hamurun içine koyacak mıyız, yoksa sadece üstüne mi serpiştireceğiz?

    <$I1Anonymous Adsız adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 1 Temmuz 2008 12:22 an> <$Bl 

    <$BlMerhaba,
    Tarifleri beğenmenize sevindim.
    Bu tarifte haklısınız çok detaylı olarak açıklama yapmamışım.
    Mısır tanelerini üzerleri için kullandım.
    Kolay gelsin.
    Sevgiler.

    <$I1Blogger Semra Altay adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 1 Temmuz 2008 12:51 an> <$Bl 

    <$BlMerhaba. Açıklama için teşekkür ederim. İçnde kabartma tozu var mıydı. Ben ekledim güzel oldu ama...(?)
    Sevgiler.

    <$I1Anonymous Adsız adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 2 Temmuz 2008 09:03 an> <$Bl 

    <$BlKabartma tozu var. Ekledim tarife.
    Teşekkürler.

    <$I1Blogger Semra Altay adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 2 Temmuz 2008 13:10 an> <$Bl 

    <$BlYorum Gönder

    <$BlKaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

    This is a paragraph of text in the sidebar.

    -->

    Powered by Blogger

    <$BlKaydol:
    Kayıtlar [Atom]