<$Bl

<$Bl27 Nisan 2008 Pazar>

<$BlHarika bir tatil sonrası geri döndük.
Gerçekten rüya gibi bir şehir olan Paris’teydik. Şehrin hiç

bozulmamış tarihi dokusu insanı inanılmaz büyülüyor. Paris’in
içine yeni bina inşa edilmesi yasaklanmış ve eski binalar
inanılmaz bakımlı. Yeni binalar ve iş merkezleri inşa edilebilmesi
için şehrin dışına bir bölge kurulmuş.
Şehir turu yaparken elinizde fotoğraf makinası herşeyi fotoğraflamak

istiyorsunuz. 5 günde tam 400 fotoğraf çekmişiz. Bunlardan bir kaçını
sizlerle paylaşıyorum.
Paris’te en etkilendiğim yerlerden biri de Louvre Müzesi. Her eserin

önünde yarım dakika durarak müzeyi ancak 4 ayda gezebileceğinizi
belirtiyorlar. Bazı eserlerin önünde büyülenip kalıyorsunuz. Tabi ki Mona
Lisa’da bunlardan biri.
Bunun dışında Eyfel Kulesi (özellikle gece), Seine Nehri, Monmarte

Tepesi, Concorde Meydanı, Champs Elysees (Şanzelize) Bulvarı,
Notredame Klisesi, Dorsay Müzesi, Disneyland mutlaka görülmesi
gereken yerlerden.
Disneyland’dan içeri girdiğinizde kendinizi masal dünyasında

buluyorsunuz. Bizim içinde inanılmaz eğlenceliydi ama çocukları
gerçekten büyülüyor.





Paul Pastanesi Paris’lilerin favorisi. Pastanenin önünde uzunca
kuyruklar oluyor. Tabiki bende bu kuyruğa girip, birkaç fotoğraf
çekip leziz makaronlarının tadına baktım. Kesinlikle en yakın zamanda
makaron yapmalıyım.



Bunun dışında Paris’te en çok gördüğüm şey krepçiler. Yürürken
birçok krepçi ile karşılaşıyorsunuz ve yoğun vanilya kokusu sizi
onlara doğru çekiyor. Bildiğimiz krepleri hazırlayıp içine nutella
sürdükten sonra katlayarak servis yapıyorlar.





Paris gerçekten görülmeye değer. İmkan bulduğunuz zaman
mutlaka görmenizi tavsiye ederim.
İyi haftalar.
Sevgiler.

Etiketler:

<$I11 Yorum4>

    <$Blahh ahhh!!ağlamak istiyorummmm....bu resimleri görünce bütün duygularım depreşti:(
    Paris güzel Paris tam 21 yılımı geçirdiğim Paris....
    Semra'cım ''memleketimi'' beğendiğine çok sevindim ,memeleketim diyorum çünkü orada doğdum ve evlendikten sonra Türkiye'ye geldim,tabiki burasıda memleketim...ama....yaaaa çok özlediğimi anladım bir an!
    canım Allah içinize sindirsin ve tekrar gitmeye nasip etsin.sevgiler.MÜBECCEL.

    <$I1Blogger egeli adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 29 Nisan 2008 15:19 an> <$Bl 

    <$BlYorum Gönder

    <$BlKaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

    This is a paragraph of text in the sidebar.

    -->

    Powered by Blogger

    <$BlKaydol:
    Kayıtlar [Atom]