<$Bl

<$Bl25 Mayıs 2008 Pazar>

<$BlPazar kahvaltısı için klasik poğaça tarifimin içine dereotu
ekleyerek hazırladım. Poğaçaların inanılmaz lezzetli ve
pamuk gibi olduğunu söylemeliyim. Şiddetle denemenizi
tavsiye ederim.
Ayrıca bu tarif kahvaltı şenliği etkinliğini hazırlayan
Mutfaktayım
için. En sevdiğim öğün olan kahvaltı ile ilgili bu etkinlik benim için
çok keyifli. Değişik kahvaltılık alternatifleri görmek için siteye göz
gezdirmenizi tavsiye ederim.
İyi haftalar.



Malzemeler:
1 su bardağı sıvıyağ
1 su bardağı yoğurt
1 paket kabartma tozu
2 tatlı kaşığı toz şeker
1 tatlı kaşığı tuz
1,5 tatlı kaşığı mahlep
2 adet yumurta ( 1 tanesinin sarısı üzeri için)
½ dereotu
Un

İçi için:
Beyaz peynir

Yapılışı:
*Yoğurma kabının içine biraz un ile kabartma tozu elenir.
*Unun ortası açılır ve içine tüm malzemeler ile ince kıyılmış
dereotu eklenir.
*Oldukça yumuşak bir hamur elde edinceye kadar elenmiş un
ilavesi ile yoğurulur.
*Hamurdan koparılan parçalar avuç içinde açılıp içine peynir
konulur ve kenarlarından birleştirilerek yuvarlanıp yağlanmış

tepsiye dizilir.
*180 derece ısıtılmış fırında üzerleri pembeleşinceye kadar

pişirilir.

Etiketler:

<$I16 Yorum4>

    <$BlCanım katılımın için çok teşekkür ediyorum. Bu güzel görüntüyü hemen alıp yayınlıyorum. Ellerine sağlık.

    Sevgiler...

    <$I1Blogger Özlem Avcı-mutfaktayimm adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 26 Mayıs 2008 07:50 an> <$Bl 

    <$Blellerine sağlık Semra'cım ,poğaçalar harika,eltim dereotu yerine nane koyuyor çok güzel ve ferah ferah oluyor...sevgiler

    <$I1Blogger egeli adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 31 Mayıs 2008 01:16 an> <$Bl 

    <$Blhimmm tüm tariflerin birbirinden güzel valla ellerine saglik canim karabiberinmutfagi.blogcu.com

    <$I1Anonymous Adsız adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 31 Mayıs 2008 23:54 an> <$Bl 

    <$BlMerhabalar canim,
    ellerine saglik, dereotlu pogacan nefis görünüyor, sevgiler....

    <$I1Blogger anneminkizıyim adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 4 Haziran 2008 23:30 an> <$Bl 

    <$BlMerhaba. Tarifinizi denedim ve çok beğendim. Sevgiler.

    <$I1Anonymous Adsız adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 1 Temmuz 2008 12:24 an> <$Bl 

    <$BlBende tarifinizi denedim, ilk poğaça denemem olmama rağmen mükemmel oldu,resimdeki gibi:) Çok teşekkür ederim..

    <$I1Anonymous Adsız adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 25 Ekim 2010 11:50 an> <$Bl 

    <$BlYorum Gönder

    <$BlKaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

    This is a paragraph of text in the sidebar.

    -->

    Powered by Blogger

    <$BlKaydol:
    Kayıtlar [Atom]