<$Bl

<$Bl22 Haziran 2008 Pazar>

<$BlEvdeki tadilat nihayet sona erdi. Ama inanılmaz yorucu oldu.
Sanırım uzunca bir süre boya, fırça vs. görmek istemiyorum.
Bu sıralar tadilat sebebiyle çok fazla mutfağa da giremedim.
Neyse bunu acısını kısa zamanda çıkarırım sanırım.
Uzun süredir elime alamadığım kurabiye tarifleri kitabını
bu sabah karıştırıp zencefilli, fındıklı kurabiyeyi yapmaya karar

verdim. Karar verdikten sonra hazırlayıp fırına atmam 10 dakika
sürdü diyebilirim.
Çok pratik bir tarif. Lezzeti harika. Eşim tadına baktıktan sonra

aynı acıbadem kurabiyesi olmuş yorumunu yaptı. Mutlaka
denemenizi tavsiye ederim.
Ayrıca
Sevim’in Sayfasında gördüğüm çilekli yoğurttan hazırladım.
Sevim'e tarif için çok teşekkürler.
Gerçekten çok lezzetli ve hafif oldu.
Ben yanlızca şeker miktarını biraz azalttım.
İşte tarifler.
İyi haftalar.





(15 adet)
Malzemeler:
1 adet yumurta akı
1 çay bardağı toz şeker
3 çay bardağı fındık kırığı
1 tatlı kaşığı toz zencefil

Yapılışı:
*Kuru ve temiz bir kabın içine yumurta akı konulur ve 1 çay

kaşığının ucu ile çok az tuz eklenip mikser ile beyaz köpük
oluncaya kadar çırpılır.
*İçine şeker ve zencefil ilave edilip karıştırılır.
*Son olarak fındık kırıkları ilave edilip bir kaşık yardımı ile

karıştırılır.
*2 tatlı kaşığı yardımı ile yağlı kağıt üzerine parçalar halinde

konulur ve 180 derece ısıtılmış fırında 10-12 dakika pişirilir.

Afiyet olsun.

Etiketler:

<$I13 Yorum4>

    <$BlMerhaba,size etkinlik için davetimi birakiyorum katilmaniz umidiyle,sevgiler.

    PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 26 http://porselendemlik.blogcu.com/http://birdemliksohbet.blogspot.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/tarafından hazırlanmıştır.
    Akşam üstü sohbetine gelen dostlara, Hanımlarla yapılan günlere, Beş çayına gelen misafirlere, Her biri birbirinden lezzetli tarifler,


    MERHABA SEVGİLİ ARKADAŞLARIM,
    30 Haziran 2008 (pazartesi) 13 Temmuz 2008 (pazar) tarihleri arasında Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 26 Ev Sahibeliğini http://kelebeklisaniyeler.blogspot.com/ Yani ben :) yapacağım.

    Siz sevgili dostlarımı ve Katılmak isteyen herkesi etkinliğimize davet ediyorum.
    Etkinliğimize ve Tarif defterlerimize birbirinden leziz tatlar kazandırmak için birbirimizi daha iyi tanımak ve yeni yeni dostlar edinmek için sizleri etkinliğimize bekliyorum arkadaslar. İstediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz.

    Tariflerinizi hazırladığınızda Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 26; Başlığını yazarak sayfanızda yayınlayıp , tarifinizin hazır olduğuna dair duyurunuzu sayfama yorum bırakarak bildirmenizi rica ediyorum.

    En kısa zamanda sizin sayfanıza geri dönüp tarifi kopyalayıp kendi sayfamda yayınlayacağım.
    Bugünden itibaren davetiyelerinizi göndermeye başlıyorum elimden geldiğince tüm arkadaşlara davetiye göndermeye çalışıyorum atladığım , gözden kaçırdığım arkadaşlarım olursa şimdiden özür diliyorum buradan tekrar söylüyorum herkes davetlidir. Hepinizi etkinliğimize bekliyorum arkadaslar; beni yanlız bırakmayın lutfen.

    Not: Tarifleri pazartesi sabahından itibaren yayınlayacağım. Şimdiden herkese teşekkürler...

    <$I1Blogger Huriye adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 26 Haziran 2008 16:15 an> <$Bl 

    <$BlCanım kurabiyelerin nefisss görünüyor zencefilin kokusu burnuma kadar geldi neredeyse ellerine sağlık.

    Sevgiler...

    <$I1Blogger mutfaktayim adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 29 Haziran 2008 16:11 an> <$Bl 

    <$BlMerhaba
    Tarifiniz enfes gerçekten.
    Acaba aynı tarifi bademle yapsam tam bi acıbadem kurabiyesi olur mu?

    <$I1Anonymous Adsız adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 21 Eylül 2014 15:36 an> <$Bl 

    <$BlYorum Gönder

    <$BlKaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

    This is a paragraph of text in the sidebar.

    -->

    Powered by Blogger

    <$BlKaydol:
    Kayıtlar [Atom]