<$Bl

<$Bl22 Haziran 2008 Pazar>

<$BlEvdeki tadilat nihayet sona erdi. Ama inanılmaz yorucu oldu.
Sanırım uzunca bir süre boya, fırça vs. görmek istemiyorum.
Bu sıralar tadilat sebebiyle çok fazla mutfağa da giremedim.
Neyse bunu acısını kısa zamanda çıkarırım sanırım.
Uzun süredir elime alamadığım kurabiye tarifleri kitabını
bu sabah karıştırıp zencefilli, fındıklı kurabiyeyi yapmaya karar

verdim. Karar verdikten sonra hazırlayıp fırına atmam 10 dakika
sürdü diyebilirim.
Çok pratik bir tarif. Lezzeti harika. Eşim tadına baktıktan sonra

aynı acıbadem kurabiyesi olmuş yorumunu yaptı. Mutlaka
denemenizi tavsiye ederim.
Ayrıca
Sevim’in Sayfasında gördüğüm çilekli yoğurttan hazırladım.
Sevim'e tarif için çok teşekkürler.
Gerçekten çok lezzetli ve hafif oldu.
Ben yanlızca şeker miktarını biraz azalttım.
İşte tarifler.
İyi haftalar.





(15 adet)
Malzemeler:
1 adet yumurta akı
1 çay bardağı toz şeker
3 çay bardağı fındık kırığı
1 tatlı kaşığı toz zencefil

Yapılışı:
*Kuru ve temiz bir kabın içine yumurta akı konulur ve 1 çay

kaşığının ucu ile çok az tuz eklenip mikser ile beyaz köpük
oluncaya kadar çırpılır.
*İçine şeker ve zencefil ilave edilip karıştırılır.
*Son olarak fındık kırıkları ilave edilip bir kaşık yardımı ile

karıştırılır.
*2 tatlı kaşığı yardımı ile yağlı kağıt üzerine parçalar halinde

konulur ve 180 derece ısıtılmış fırında 10-12 dakika pişirilir.

Afiyet olsun.

Etiketler:

<$I12 Yorum4>