<$Bl

<$Bl28 Aralık 2006 Perşembe>

<$BlBayram öncesi son tarifim elmalı çikolatalı şekerlemeler.
Bayramda hazırlayarak misafirlerinize bayram şekeri
olarak ikram edebileceğinizi düşündüm. Tarifi Lezzet
dergisinden aldım ve ilk kez denedim. İnanılmaz lezzetli
oldular.
Bu arada şunu belirtmek istiyorum ki, siteyi oluşturmamın
üzerinden kısa bir süre geçmiş olmasına rağmen benim için
çok önemli olan ziyaretçi sayısına ulaştım. Sitemi ziyaret eden
ve bana destek olan herkese sonsuz teşekkürler.
Yeni yılda da birbirinden güzel tarifleri sizlerle paylaşmak
dileğiyle...
Umarım yeni yılda tüm dilekleriniz gerçek olur.
İyi bayramlar, mutlu yıllar...
Sevgiler...


Malzemeler:
1 paket pötibör bisküvi
1 çorba kaşığı kakao
100 gram bitter çikolata
1 adet kırmızı elma
½ çay bardağı süt

Üzeri için:
Hindistancevizi
File fındık

Yapılışı:
*Bisküviler robottan çekilerek un haline getirilir.
*Çikolata rendelenir. (Ben çikolatayı parçalara bölüp
bisküviler ile birlikte robottan çektim )
*Elmanın kabukları soyularak rendelenir.
*Tüm malzemeler karıştırma kabına alınarak yoğurulur.
*1 saat kadar buzdolabında bekletildikten sonra,
ceviz büyüklüğünde parçalar koparılarak yuvarlanır ve
bir kısmı hindistan cevizine bir kısmı da file fındığa
bulanarak servis yapılır.
Afiyet Olsun...

Etiketler:

<$I10 Yorum4>