<$Bl

<$Bl1 Mayıs 2007 Salı>

<$BlSonunda bende muffin yaptım ve sizlerle paylaşıyorum.
Yapımı çok keyifli bundan sonra farklı şekillerde muffin
tarifleri denemek istiyorum.
Şunu anladım ki hiçbir zaman bir tarife bağlı kalamıyorum
birkaç değişiklik mutlaka yapıyorum.
Pastacı’nın sitesinde gördüğüm muffin tarifini yine kendime özgü
birkaç değişiklik yaparak denedim.
Harika oldular. Tavsiye ediyorum.
Kolay gelsin...


Malzemeler:
100 gram katıyağ
3 çorba kaşığı kakao
½ su bardağı süt
½ çay kaşığı tuz
1 su bardağı şeker
1 paket vanilya
1 yumurta
1 su bardağı kekun (Ben sinangil fındıklı kekun kullandım.)
(Yada normal un + ½ çay kaşığı karbonat
kullanabilirsiniz.)
Damla çikolata

Yapılışı:
*Öncelikle katıyağ eritilir. İçine süt ve
kakao eklenip kaynatılır ve ateşten alınır.
*Kekun, şeker, ve tuz bir kabın içinde karıştırılır.
*Yağlı karışım eklenip mikser ile karıştırılır.
*Son olarak yumurta ve vanilya eklenip karıştırılır.
*Muffin kalıplarına boşaltılır.
*Üzerine damla çikolatalar serpiştirilir.
*180 derecede ısıtılmış fırında 25 dakika pişirilir.

Afiyet olsun...

Etiketler:

<$I10 Yorum4>