<$Bl

<$Bl6 Ekim 2007 Cumartesi>

<$BlGeçtiğimiz hafta tarif yayınlamaya fırsatım olmamıştı.
Bu haftaya iki yeni tarif ile başlayarak bunu telafi etmeye
çalıştım. Panna Cotta tarifini Sofra Dergisi’nden aldım,
çok hafif ve lezzetli oldu. Diğer tarif ise yaz akşamları için ideal
bir serinletici.
İyi haftalar, sevgiler...


PANNA COTTA
( 2 kişilik)
Malzemeler:
2 çay bardağı krema
1 çay bardağı süt
4 tatlı kaşığı toz şeker
1/2 paket vanilya
2 çay kaşığı toz jelatin ( ben tart jölesi kullandım)

Yapılışı:
*Malzemenin hepsi karıştırılır ve ocağa alınır.
*Karıştırılarak pişirilir ve kaynamasına yakın ateşten
alınır.
*Kuplara paylaştırılıp, buzdolabında iyice soğutulduktan
sonra servis yapılır.

ÇİLEKLİ DONDURMA

Malzemeler:
1 kg yoğurt
½ su bardağından 1 parmak fazla toz şeker
1 paket vanilya
1 büyük kase çilek

Yapılışı:
*Yoğurt, toz şeker ve vanilya iyice çırpılır.
*Çilekler blendırdan geçirilip çırpılan yoğurda eklenir,
karıştırılır ve cam bir kabın içine konularak dondurucuda
bekletilir.
*Dondurma kaşığı ile kuplara paylaştırılarak servis yapılır.

Afiyet olsun...


Etiketler:

<$I10 Yorum4>