<$Bl

<$Bl13 Ağustos 2007 Pazartesi>

<$BlGeçenlerde annemin yaptığı patlıcan salatasının tarifini paylaşmıştım sizlerle. Yine bir patlıcan salatası tarifi bu kez benden.Patlıcanları ne yapacağıma karar vermeden akşam yemeği için bir şekilde değerlendiririm düşüncesi ile közledim. Daha sonra domates ve biber ekleyip hızlıca salata haline çevirdim. Mideden önce göze hitap eden lezzetli bir salata oldu. İşte bu basit ama lezzetli salatanın tarifi...

Malzemeler:
3-4 adet patlıcan
2 adet domates
4-5 adet sivri biber
Zeytinyağı
Limon
Tuz
Süslemek için yeşil zeytin

Yapılışı:
*Patlıcanlar közlenir. ( Ben fırın tepsisinin içinde fırını ızgara konumuna getirerek
közledim.)
*Soğuyan patlıcanların kabukları soyulur ve doğranarak bir kaba alınır.
*Domatesin kabukları soyularak ufak ufak ve biberler ince ince doğranır patlıcanların
üzerine eklenir.
*Zeytinyağı,tuz ve limon eklenip iyice karıştırılır ve servis tabağına alınır.
*Doğranmış yeşil zeytinler ile süslenir.

Afiyet olsun..

Etiketler:

<$I10 Yorum4>