<$Bl

<$Bl14 Kasım 2007 Çarşamba>

<$BlYurtdışından aldığım harika tarif kitaplarından ilk denememi
yaptım. İlk deneme çok başarılı oldu. Sonuç çok lezzetli yumuşacık
muffinler. Tarif üzerinde birkaç değişiklik yaptım ve sonuç iyi olduğu
için tam olarak yaptığım şekliyle tarifi sizlerle paylaşıyorum.
Kolay gelsin..



2 cup un (250 gram)
1 paket kabartma tozu
1 çimdik tuz
1 paket krem şanti
1 su bardağı süt
6 çorba kaşığı margarin (ben becel kullandım)
1 cup şeker (225 gram)
1 adet yumurta
1 paket vanilya
1,5 çorba kaşığı nescafe
5 çorba kaşığı kakao likörü
(tarifin aslında viski ve likör kullanılmıştı. Bunun yerine
nescafeyi 5 çorba kaşığı suyun içinde eriterek karışıma
ekleyebilirsiniz.)

Yapılışı:
*Un, kabartma tozu ve tuz bir kabın içine elenir.
*Krem şanti ile süt çırpılır ve koyu kıvama
getirilir.
*Oda sıcaklığında iyice yumuşamış margarin,4 çorba kaşığı (tepeleme)
krema, 1 cup şeker mikser yardımı ile iyice karıştırılır.
*Karıştırmaya devam edilerek çırpılmış yumurta ilave edilir.
*Vanilya,nescafe ve likör ilave edilir.
*Karışıma son olarak elenmiş olan un,k.tozu ve tuz karışımı
eklenip karıştırılır.
*Margarin ile yağlanmış 12 adet muffin kalıbına karışım paylaştırılır.
*180 derece ısıtılmış fırında yaklaşık 20 dakika pişirilir.
(Üzerleri altın sarısı rengi alıncaya kadar)
*Pişen kekler soğumaya bırakılır. Soğuyan muffinlerin üst kısmı kapak
şeklinde kesilir ve üzerlerine krema sürülüp kapakları kapatılır.
*Üzerlerine pudra şekeri serpilip servis yapılır.

Etiketler:

<$I14 Yorum4>

    <$BlMutlu Bayramlar ve mutlu Yillar Semra'cigim...

    <$I1Blogger Tuba adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 20 Aralık 2007 22:30 an> <$Bl 

    <$BlSemra'cım,
    Senin 2 blogun var galiba di mi? Bu adresini bilmiyordum, artık burayı da ziyaret ederim. Bu arada muffinler çok güzel görünüyor.

    sevgiler,

    <$I1Blogger Özlem adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 14 Ocak 2008 20:52 an> <$Bl 

    <$BlSrmracım yorumun için t.ederim fotoğrafların üzerine yazıyı hangi programda yazıyorsun bilgi verirsen sevinirim.

    <$I1Blogger Unknown adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 16 Ocak 2008 09:43 an> <$Bl 

    <$BlSemracım canım mailin için çok teşekkür ederim...
    Artık buradayım çok sağol bilgi için çok sevindim gerçekten sorun yaşıyordum ben takipte siz kim bilir yayınlarken fotoğraf yüklerken neler yaşıyordunuz?::(((

    Takipteyim canım....

    Sevgilerimle,
    İlkay

    <$I1Blogger İLKAY adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 31 Ocak 2008 15:40 an> <$Bl 

    <$BlYorum Gönder

    <$BlKaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

    This is a paragraph of text in the sidebar.

    -->

    Powered by Blogger

    <$BlKaydol:
    Kayıtlar [Atom]