<$Bl

<$Bl3 Şubat 2008 Pazar>

<$BlDaha önce muzlu kekin tadına hiç baktınız mı? Muz keke hem lezzet
katıyor hemde çok güzel bir aroma.
Muffin yapma kararı ile tarif kitabını karıştırırken muzlu
muffini görünce hem çok leziz olacağını düşündüğüm hemde dolapta
iyice olgunlaşmış muz olduğunu bildiğim için muzlu muffini denedim.
Sonuç gerçekten umduğum gibi çok güzel oldu. Ben ölçüleri size kolaylık
olması için bizim ölçülerimize çevirerek veriyorum.
Bu arada doğum günüm ile ilgili gelen güzel yorumlara çok teşekkür ederim.
Birlikte nice doğumgünleri yaşamak dileğiyle,
İyi haftalar.
Sevgiler.


Malzemeler:
1 büyük yada 2 ufak olgun muz
1 çay fincanı un
1 paket kabartmatozu
1 çimdik tuz
1 çay fincanından 1 parmak eksik şeker
1 çay fincanı iri kırılmış fındık
5 tatlı kaşığı süt
3 tatlı kaşığı margarin ( ben becel kullandım)
1 adet yumurta
1 vanilya

Yapılışı:
*Un ve kabartma tozu bir kabın içine elenir. İçine tozşeker
tuz, kırılmış fındık eklenip karıştırılır.
*Ayrı bir kabın içine çatal ile ezilmiş muz, vanilya, yumurta, margarin, süt konulup
mikser ile karıştırılır ve karıştırılmaya devam edilerek unlu karışım yavaş yavaş ilave edilir.
*Hazırlanan karışım muffin kalıplarına boşaltılır.
*190 derece ısıtılmış fırında 20 dakika pişirilir.
Afiyet olsun...

Etiketler:

<$I11 Yorum4>