<$Bl

<$Bl20 Şubat 2007 Salı>

<$BlGeçenlerde yaş kek yapmıştım ve kalıpla
şekilli olarak keserek servis yaptığım için
kalıbın dışında kalan kısımları artmıştı.
Bende keki değerlendirmek için kek toplarını yaptım.
Çok güzel oldular. Kahvenin yanında hımmmm
harika..


Malzemeler:
Kek parçaları (yaklaşık ½ hazır kek kadar)
2 yemek kaşığı reçel (ben böğürtlen reçeli kullandım)
½ tatlı kaşığı neskafe
½ çay bardağı süt
½ su bardağı dövülmüş ceviz

Yapılışı:
*Kek parçalanarak bir kabın içine alınır.
*Nescafe ılık sütün içinde eritilir.
*Tüm malzemeler eklenir ve malzemeler iyice
özdeşleşene kadar yoğrulur.
*Ufak ufak toplar yapılır. Arzuya göre kakao,hindistan
cevizi yada cevize bulanarak servis yapılır.

Not: Ben yaş kek kullandığım için ½ çay bardağı süt
kullandım. Eğer siz kuru kek kullanırsanız süt
miktarını arttırabilirsiniz.

Etiketler:

<$I10 Yorum4>