<$Bl

<$Bl9 Nisan 2008 Çarşamba>

<$Blİnanılmaz bir lezzet. Bir tane alıp tadına baktıktan sonra bir tane
daha yememek için kendinizi tutmanız çok zor.
Aydın'a giden bir arkadaşım ordan incirli çikolata getirdikten sonra
ben bunu yapabilirim aslında diye düşündüm ve denedim. Sonuç çok
başarılı. Yapımı çok kolay. Mutlaka denemenizi tavsiye ederim.
Yapılacak adede göre malzeme değişeceğinden ben yanlızca ölçü
belirtmeden kullandığım malzemeleri yazdım.
Kolay gelsin.
Sevgiler.




Malzemeler:

Kuru incir
Ceviz
Çikolata


Yapılışı:

*İncirlerin sap kısmı kesilerek içleri açılır ve içine ceviz
konularak kapatılır.
*Çikolata benmari usülü eritilir ve hazırlanan incirler çikolataya
batırılıp çıkarılır ve donması için bir tabağa alınır.
*Çikolatalar donduktan sonra ceviz kırıkları ile süslenip servis yapılır.
Afiyet olsun.

Etiketler:

<$I112 Yorum4>

    <$Blcanım yeni mekanın hayırlı olsun :) öner...

    <$I1Anonymous Adsız adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 9 Nisan 2008 23:55 an> <$Bl 

    <$BlYeni mutfağına hoşgeldin semra, Bu site çok daha hoş olmuş:)
    Sevgilerle...

    <$I1Anonymous Adsız adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 10 Nisan 2008 12:09 an> <$Bl 

    <$BlTekrar hoşgeldin Semra'cığım...
    Ellerine sağlık bu şeyler nefisssssss....

    <$I1Blogger İLKAY adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 10 Nisan 2008 13:53 an> <$Bl 

    <$BlTekrar hoşgeldin Semra'cığım...
    Ellerine sağlık bu şeyler nefisssssss....

    <$I1Blogger İLKAY adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 10 Nisan 2008 13:53 an> <$Bl 

    <$BlTekrar hoşgeldin Semra'cığım...
    Ellerine sağlık bu şeyler nefisssssss....

    <$I1Blogger İLKAY adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 10 Nisan 2008 13:53 an> <$Bl 

    <$BlSemracım hayırlı olsun...İnsan dışarda yapılan şeyleri deneyip kendisi yapınca daha lezzetli oluyordur eminim ellerine sağlık...

    <$I1Blogger Unknown adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 10 Nisan 2008 17:10 an> <$Bl 

    <$BlSemra'cim iyiki blogspota gectin.Hemen arkadas listemdeki adresi yeniledim.Blogcuda bir iki arkadasim daha kaldi,onlarda gectimi birdaha ugramayacagim.Ne kadar sorunlu bur site öyle degil mi?
    Neyse yeni adresin hayirli olsun.

    <$I1Blogger bir dilim bir tutam adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 10 Nisan 2008 22:14 an> <$Bl 

    <$BlSelam,arkadasim ben sayfami hirsizlara kaptirdim ve yeni sayfamdan sesleniyorum.Linklerinde degisiklik yapip bu adresi kayit edersen sevinirim.Umarim benim basima gelen baskalarin basina gelmez diyorum,sevgilerimle.


    http://karakazan.blogspot.com

    <$I1Anonymous Adsız adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 10 Nisan 2008 23:28 an> <$Bl 

    <$Blyeni yerin hayırlı olsun canımm çok hoşş olmuş...
    tarif yine süper..
    cilekkokusu.blogcu

    <$I1Anonymous Adsız adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 11 Nisan 2008 15:44 an> <$Bl 

    <$Blhosgeldiniz
    incirler harika olmus elinize saglik ,,sevgiler

    <$I1Blogger MUTFAKISTAN adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 13 Nisan 2008 12:17 an> <$Bl 

    <$Blçikolatalı incir eminim harika bir tattır ellerine sağlık canım yeni sayfan hayırlı olsun canım hoşcakal

    <$I1Anonymous Adsız adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 16 Nisan 2008 23:38 an> <$Bl 

    <$BlAy nekadar hosuma gitti anlatamam. Ellerine saglik. tarif icin tesekkurler. mutlaka denemek istiyorum. Sevgiler

    <$I1Blogger Ilker Erdem adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 18 Nisan 2008 23:47 an> <$Bl 

    <$BlYorum Gönder

    <$BlKaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

    This is a paragraph of text in the sidebar.

    -->

    Powered by Blogger

    <$BlKaydol:
    Kayıtlar [Atom]