<$Bl

<$Bl4 Mayıs 2008 Pazar>

<$BlSitede yaptığım en çok hangi tarifi görmek istersiniz
anketinde şu anda kek tarifleri önde gittiği için bende
kek tarifi yayınlamalıyım planıyla defterimi karıştırırken
ufak bir not kağıdına yazdığım bu krokanlı kek tarifini buldum.
Tarifi ne zaman not aldığımı hatırlamıyorum ama iyi ki almışım.
Yumuşacık ve çok lezzetli bir kek oldu.
Denemeniz tavsiyesiyle,
İyi haftalar.
Sevgiler.
Malzemeler:
4 adet yumurta
1 su bardağı toz şeker
2 su bardağı un
1/2 çay bardağı süt
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
200 gram oda sıcaklığında yumuşamış margarin
(ben becel kullandım)

Krokanı için:
2 yemek kaşığı margarin
3 yemek kaşığı toz şeker
1 yemek kaşığı un
1,5 çay bardağı iri çekilmiş ceviz yada fındık
1 çay bardağı kırık çikolata

Yapılışı:
*Keki için öncelikle margarin ve şeker çırpılır ve
çırpılmaya devam edilerek teker teker yumurtalar eklenir.
*Süt ve vanilya eklenir.
*Un ile kabartma tozu elenerek ilave edilir ve karıştırıldıktan
sonra yağlanmış ve yağlı kağıt serilmiş kelepçeli kek kalıbına boşaltılır.
*Krokanı için tüm malzemeler iyice karıştırılıp kekin üst kısmına
paylaştırılır ve 180 derece ısıtılmış fırında 45-50 dakika pişirilir.
Afiyet olsun.

Etiketler:

<$I111 Yorum4>

    <$BlMerhaba,

    Ellerinize sağlık kek nefis görünüyor.Bloğunuzu tesadüfen keşfettim,harika tariflerle dolu.Hepsi birbirinden nefis lezzetler....



    sevgiler...

    <$I1Blogger ab-ı hayat adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 4 Mayıs 2008 22:22 an> <$Bl 

    <$Blellerine sağlık Semracım nefis olmuş...sevgiler

    <$I1Blogger egeli adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 5 Mayıs 2008 11:26 an> <$Bl 

    <$BlSemra'cım ellerine sağlık kek tutkunu biri olarak bu tarife bayıldım ama bir şeyi anlamadım krokan için gereken malzemeyi karıştırın demişsin margarin var tarifte karıştırınca nasıl olacak ve kırık çikolata yerine damla çikolata kullansak olurmu...

    <$I1Blogger Unknown adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 5 Mayıs 2008 16:14 an> <$Bl 

    <$BlSemra'cığım nefis bir kek olmuş...ellerine sağlık...valla ayrıca tebrik ederim seyahat dönüşü mutfağa girebilmen için...seyahate çııkarken çok keyifli ama dönüş::(((kirli çamaşırlar...evdeki toparlanacaklar...dağılmış evraklar...::((((
    ama yine de değer tabii ki...
    ayrıca gezi detaylarını paylaştığın içinç ok teşekkürler..gezmiş kadar olduk canım...
    Sevgiler,
    ilkay

    <$I1Blogger İLKAY adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 5 Mayıs 2008 17:06 an> <$Bl 

    <$BlGüzel yorumlarınız için teşekkür ederim.

    Zerrin'cim üzeri için hazırladığım malzemeyi mikser ile karıştırdım. Krema şeklinde oldu. Tatlı kaşığı yardımı ile kekin üzerine paylaştırdım.

    İlkay'cım gerçekten tatile giderken aldığın keyif dönüşte eziyete dönüşüyor:)
    Döner dönmez işe başladım ama sitede tarif yayınlayamayınca bir eksiklik hissettiğim için pratikte olsa birşeyler hazırlayıp paylaşmaya çalıştım.

    <$I1Blogger Semra Altay adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 6 Mayıs 2008 08:55 an> <$Bl 

    <$Blmerhaba canim,sayfani degistirmisin hayirli olsun,kekin de nefis gozukuyo ellerine saglik,sevgiler

    kelebeklisaniyeler.blogcu.com

    <$I1Anonymous Adsız adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 6 Mayıs 2008 16:29 an> <$Bl 

    <$BlSemracım nefis gözüküyor ellerine sağlık:)

    <$I1Anonymous Adsız adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 7 Mayıs 2008 12:44 an> <$Bl 

    <$Blbolbolyiyelim.blogcu
    canım kekin nefis görünüyor. ellerine sağlık
    ayrıyetten anneler gününüde kutluyorum

    <$I1Anonymous Adsız adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 11 Mayıs 2008 00:58 an> <$Bl 

    <$BlCanım anneler gününü kutlarım..Kucak dolusu sevgiler

    Not:Pasta konusunda bir eğitim almadık :)

    <$I1Blogger Nilay Cinisli adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 11 Mayıs 2008 14:14 an> <$Bl 

    <$BlAnneler gününü en içten dileklerimle kutluyorum.
    Sonrasında ise uzun zamandır aklımda olan ama bir türlü vakit bulupta hayata geçiremediğim KAHVALTI ŞENLİĞİ etkinliğimi başlatmak istiyorum. Artık yaz yavaş yavaş gelirken, güneş o güzel yüzünü bize göstermeye başladı. Güneşi görüpte pazar kahvaltılarını bir şölen haline getirmezmiyiz ?? Tabiki getiririz. İşte bu etkinliğin amacı da bu. Çiçeklerle dolu bahçe ve balkonlarımızda bütün aile bireylerinin toplandığı bir günde kahvaltı masalarımızı şenlendirecek alternatifleri bu sayfada paylaşmak istiyorum. Dilediğin herşey örneğin; Omlet çeşitleri, şarküteri çeşitlerinin sunum ve hazırlanışı, kolay börekler, kanepeler, kahvaltı tabakları aklınıza gelebilecek herşeyi benimle paylaşabilirsin. Etkinliğim 14 mayıs ta başlıyor bitiş tarihi ise 8 haziran. Bugün den itibaren mail adresime tarifini gönderebilirsin. Bu aralıkta mutfaktayim10@hotmail.com adresime göndereceğin mailine isim, blog ismi, şehir/Ülke ve tarif adıyla birlikte mail atmanı rica ediyorum. Atacağın mail o güzel sayfana uğrayıp harika tarif ve resmini alıp kendi sayfamda yayınlamama sebep olacak. Katılımını bekliyor ve kolaylıklar diliyorum :)

    Bu arada sayfamın sağ üst köşesinde göreceğin KAHVALTI ŞENLİĞİ isimli bannerı da sayfanda görmek beni onurlandıracaktır.

    Sevgiler...

    <$I1Blogger Özlem Avcı-mutfaktayimm adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 11 Mayıs 2008 15:46 an> <$Bl 

    <$BlANNEYE DUA
    Allahım Annem yalnız ve kimsesiz bırakmadı beni.
    Yanımda oldu koruyucu bir melek gibi.
    Anlattı bana ahireti ve Seni.
    Sende onu dünyada ve ahirette mutlu et Allahım.
    Çünkü bana kıyamayan Annemin sevgisinden,
    çok daha büyüktür Senin sevgin, şefkatin.AMİN..
    AMİN..Tüm annelerimizin, anne adaylarının ve sabırla anne olma özlemi çeken sevgi dolu yüreklerin anneler günü kutlu olsun..

    <$I1Anonymous Adsız adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 11 Mayıs 2008 17:09 an> <$Bl 

    <$BlYorum Gönder

    <$BlKaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

    This is a paragraph of text in the sidebar.

    -->

    Powered by Blogger

    <$BlKaydol:
    Kayıtlar [Atom]