<$Bl

<$Bl22 Haziran 2008 Pazar>

<$Bl

Malzemeler:
1/2 kg çilek
1/2 kg yoğurt
2 yemek kaşığı toz şeker
5 yemek kaşığı hindistan cevizi

Yapılışı:
*Önce yoğurt, şeker, hindistan cevizi çırpılır.
*Doğranmış çilekler ilave edilir.
*Kuplara paylaştırılır.

Etiketler:

<$I11 Yorum4>

    <$BlMerhaba,bloğunuzu çok beğendim.Çok güzel tarifler yazmışsınız.Klasik pasta börek tariflerinden ziyade bu şekilde farklılığı olan şeyleri seviyorum.Örneğin;son yaptığınız mısır unlu poğaça çok farklı geldi.Denenmesi gerekir diye düşünüyorum.Peki niye çilekli yoğurda yorum bıraktın diye sorarsanız;oruçtan dolayı tatlısız yapamıyorum,ama evdeki tatlılarım bugün beni tatmin etmediği için gözüm birden takıldı.Evdede malzeme var kalkıp şimdi kendime bir güzel çilekli yoğurt hazırlayıp,afiyetle yemeyi düşünüyorum.Ellerinize sağlık.Bloğunuzu da sayfama ekleyeceğim.Sevgiler...

    <$I1Anonymous Adsız adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 22 Eylül 2008 23:01 an> <$Bl 

    <$BlYorum Gönder

    <$BlKaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

    This is a paragraph of text in the sidebar.

    -->

    Powered by Blogger

    <$BlKaydol:
    Kayıtlar [Atom]