<$Bl

<$Bl9 Ağustos 2008 Cumartesi>

<$Bl

Malzemeler:
100 gram margarin
1 su bardağı toz şeker
2 adet yumurta
250 gram vişne (çekirdekleri çıkarılmış, donmuş yada taze)
2 su bardağı un
1 paket kabartmatozu
1 paket vanilya

Yapılışı:
*Önce oda sıcaklığında yumuşayan margarin ile toz şeker
çırpılır.
*İçine yumurtalar eklenir.
*Un, kabartma tozu, vanilya bir kabın içine elenir.
*Unlu karışım eklenir ve tekrar karıştırılır.
*Son olarak vişneler eklenip karıştırılır ve muffin kalıplarına
paylaştırılır.
*Kağıt kalıplar muffin kalıp tepsisine yerleştirilir ve 180 derece
ısıtılmış fırında 20-25 dakika pişirilir.
(eğer donmuş vişne kullanacaksanız çözülmeden keke eklemeniz gerekir.)
Afiyet olsun.

Etiketler:

<$I12 Yorum4>

    <$BlCanım her zaman ki gibi mükemmel ve iştah açıcı görünüyorlar. Ellerine sağlık.İş arkadaşların kıymetini bilsin..:-)
    Ben mahrum kaldım bu tatlardan.:-( çok öpüyorum..çok özledim seni..

    <$I1Anonymous Adsız adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 9 Ağustos 2008 22:29 an> <$Bl 

    <$Blellerine saglık süper görünüyorlar
    blogunu sürekli takip ediyorum ama yorum yazamıyordum :)
    takipteyim senin anlayacagın...hatta gecen hafta tarif göremeyegince merak ettim dogrusu..sevgiler ...füsun

    <$I1Anonymous Adsız adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 11 Ağustos 2008 17:04 an> <$Bl 

    <$BlYorum Gönder

    <$BlKaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

    This is a paragraph of text in the sidebar.

    -->

    Powered by Blogger

    <$BlKaydol:
    Kayıtlar [Atom]