<$Bl

<$Bl7 Eylül 2008 Pazar>

<$BlHerkese Merhaba,
Öncelikle iyi ramazanlar.
Tatil ile birlikte siteye uzunca bir süre ara vermiş
oldum.
Tekrar buradayım.
Tatile çıkmadan önce yaptığım fakat yayınlamaya
fırsat
bulamadığım 2 tarifim var.
Vişneli minik cheesecake tarifini sevgili Zerrin’den
aldım.
Cheesecakeleri o portakallı yapmıştı ben biraz değiştirerek
vişneli olarak hazırladım.
Ufak kalıplar ile 12 adet cheesecake çıktı bu tarif ile.
Ben
kendi yaptığım hali ile tarifi sizinle paylaşıyorum orjinal
tarife
buradan ulaşabilirsiniz.
Zerrin’e bu güzel tarifi paylaştığı için çok teşekkür
ediyorum.
Fındıklı kurabiyenin tarifi sofra dergisinden. Yapımının

çok kolay, lezzetinin mükemmel olduğunu söylemeliyim.
Tadı acıbadem kurabiyesini çağrıştırıyor. Denemeniz
tavsiyesiyle.
İyi haftalar.
Sevgiler.





Malzemeler: (12 adet)
Tabanı için:
15 adet petibör bisküvi
½ su bardağı fındık kırığı
3 yemek kaşığı tereyağı
Üzeri için:
1 paket labne peyniri
¼ su bardağı toz şeker
1 yumurta
1 paket vanilya
4 yemek kaşığı vişne suyu (ben reçeli sulandırarak

kullandım)
Vişne reçeli

Yapılışı:
*Bisküviler rondoda çekilir. İçine fındık ve eritilen

tereyağ eklenip iyice karıştırılır ve muffin kalıbının
içine yerleştirilmiş kağıt kalıpların için 1 yemek kaşığı
şeklinde paylaştırılır.
*Kalıbın içine konulan malzeme parmak yardımı ile

bastırılarak kalıbın içine yerleştirilir.

*Üzeri için öncelikle peynir ve şeker çırpılır. İçine vanilya,

vişne suyu,yumurta eklenir. Hazırlanan karışım kalıplara

paylaştırılır.


*160 derece ısıtılmış fırında üzerleri kızarıncaya kadar pişirilir.
*piştikten sonra fırının kapağı açılıp fırının içinde soğutulur.
*Soğuduktan sonra üzerlerine vişne reçeli konulur ve

buzdolabında en az 3-4 saat soğutulduktan sonra servis yapılır.

Afiyet olsun.




Etiketler:

<$I15 Yorum4>

    <$BlCheesecakeler harika görünüyor,en kısa zaman da denemeli...


    sevgiler...

    <$I1Blogger ab-ı hayat adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 7 Eylül 2008 23:37 an> <$Bl 

    <$BlMerhaba canim,

    Hosgeldiiin,minik cheesecakelere bayildim,mutlaka denenmesi olan bir tarif,goruntu super,ellerine saglik canim.

    Hayirli ve bereketli ramazanlar dilerim sevgiler.

    <$I1Blogger kelebeklisaniyeler adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 8 Eylül 2008 19:38 an> <$Bl 

    <$BlMrb semracım, gerçekten hem pratik hemde nefis gözüküyor. Bence orjinal portakallı tariften daha hoş olmuş muhakak deneyeceğim. Ellerine sağlık.

    <$I1Anonymous Adsız adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 10 Eylül 2008 17:13 an> <$Bl 

    <$Blmmm ellerine saglik canim

    <$I1Anonymous Adsız adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 12 Eylül 2008 01:50 an> <$Bl 

    <$BlSemracığım, ben bu yazıya yorum yazdım diye hatırlıyorum ama herzamanki sakarlığımla ön izleme yaptım sanırım.

    Canım benim ellerine sağlık. Vişnede nasıl yakışmıştır kimbilir. Vişne reçeliyle ben de deneyeyim.

    sıcacık sevgilerimle..

    <$I1Anonymous Adsız adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 19 Eylül 2008 16:08 an> <$Bl 

    <$BlYorum Gönder

    <$BlKaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

    This is a paragraph of text in the sidebar.

    -->

    Powered by Blogger

    <$BlKaydol:
    Kayıtlar [Atom]