<$Bl

<$Bl21 Kasım 2007 Çarşamba>

<$Blİşte size süper bir lezzet. Şiddetle denemenizi tavsiye ediyorum.
Tarifi
portakalağacı’ndan aldım ve birkaç değişiklik yaparak
denedim.Asıl tarifte süttozu kullanılmıştı ama ben markette bulamadığım
için kahve kreması kullandım ayrıca tozşeker yerine pudra şekeri ekledim.
Şunu söylemeliyim ki en yakın zamanda ben mutlaka tekrar yapacağım.
Hatta tekrar yaptığımda çikolata ile kaplayıp yeni bir lezzet yaratmakta
aklıma gelen fikirler arasında.
Tarifi uyguladığım haliyle sizlerle paylaşıyorum.
Sevgiler...



Malzemeler:
4 su bardağı hindistan cevizi
1 kutu krema (200 ml)
1 su bardağından 1 parmak eksik pudra şekeri
1 su bardağı kahve kreması

Yapılışı:
*Tüm malzemeler karıştırılır ve yoğurulur.
*Minik toplar yapılır ve hindistan cevizine bulanır.
*Buzdolabında soğutulduktan sonra servis yapılır.

Afiyet olsun...

Etiketler:

<$I10 Yorum4>