<$Bl

<$Bl2 Kasım 2008 Pazar>

<$BlTüm blog sahipleri gibi blogların kapatılması yüzünden bende
hem çok üzüldüm hemde bu haksız uygulama yüzünden çok
sinirlendim. Siteye girip mahkeme kararı ile kapatıldı yazısını görünce

şoke oldum. Nedenini bilmeden sitenizin kapandığını görüyorsunuz.
Daha sonra öğrendim ki birkaç tane usulsüzlük yapan blog yüzünden
tüm blogger kapatılmış. Şaka gibi birşey aslında. Neyse ki yapılan hata
çok kısa sürede düzeltildi ve bloglarımız açıldı.

Siz şimdi yine havuçlu kek mi? diyeceksiniz ama evet öyle bir tesadüf
oldu. Arkadaşlarımıza giderken götürmek için birşey yapmak için mutfağa
girince nedense elim yine havuçlara gitti. Çünkü benim canımda havuçlu
kek istedi. İnternete bir göz atıp
buradaki havuçlu keki denemeye karar
verdim. Ben üzerinde biraz değişiklik yaptım ve sizinle tarifi hazırladığım
haliyle paylaşıyorum. Daha önce yaptığım havuçlu kek tarifine buradan
ulaşabilirsiniz. Bu arada kek nasıl mı? oldu. Bence harika. Labne peynirli
krema kekin arasına çok yakıştı ve lezzetini daha da arttırdı.
Denemeniz tavsiyesiyle.
İyi haftalar.




Malzemeler:
1+1/2 cup (300 gram) tozşeker
3 adet büyük boy yumurta
1 cup (240 ml) sıvıyağ
3 adet orta boy havuç
1 paket vanilya
2 cup (280 gram un)
1 çimdik tuz
1 tatlı kaşığı karbonat
1,5 tatlı kaşığı kabartma tozu
1,5 tatlı kaşığı tarçın
1 cup (100 gram fındık kırığı)

Yapılışı:
*Yumurtalar ile şeker çırpılır. Sıvıyağ ve vanilya eklenir.
*Ayrı bir kabın içine un, tuz, k.tozu, tarçın,karbonat elenir.
*Elenen malzemeler yumurtalı karışıma azar azar ilave edilir.
*Tahta bir kaşık yardımı ile karıştırmaya devam edilerek havuç

ve fındıklar eklenir.
*Havuç ve fındıklar iyice karıştıktan sonra yağlanmış kek kalıbına

boşaltılır. (ben 23 cm kelepçeli kalıp kullandım)
*180 derece ısıtılmış fırında 45-50 dakika pişirilir.
*Eğer uygulamak isterseniz içi için 1 paket labne peyniri ile 1

kahve fincanı pudra şekeri çırpılır ve soğuduktan sonra ikiye
bölünen kekin arasına isteğe göre üzerine sürülür. (ben yanlızca
arasına sürdüm)
*Dilimlenerek servis yapılır.

Afiyet olsun..

Etiketler:

<$I16 Yorum4>

    <$BlSemracım havuç keke gerçekten çok yakışıyor bu kremalı pasta tatdındaki havuçlu kek harika görünüyor.Ellerine sağlık...

    <$I1Blogger Unknown adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 3 Kasım 2008 10:05 an> <$Bl 

    <$Blellerınıze saglık benlık olmus:))

    tam kış keki:))

    sevgılerımle..

    <$I1Blogger Saliha adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 3 Kasım 2008 20:47 an> <$Bl 

    <$BlMerhabalar
    Kek harika görünüyor Ellerine sağlık
    Sevgiler
    www.takiperileri.blogspot.com
    www.takiperileri.blogcu.com
    www.takiperileri.com

    <$I1Anonymous Adsız adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 3 Kasım 2008 23:19 an> <$Bl 

    <$Blnefis olmus, simdi cayimin yanina bir dilim versen hic hayir demem
    ellerine saglik canim

    <$I1Blogger sevimin sayfasi adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 9 Kasım 2008 21:31 an> <$Bl 

    <$BlSELAMLAR.Kekiniz mükemmel görünüyor.Elllerinize sağlık...sevgilerimlee

    <$I1Blogger MELTEM adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 15 Mart 2009 19:41 an> <$Bl 

    <$Blzaten karnım aç, of ya canım çektisemoş

    <$I1Anonymous Adsız adlı yazara görepan style="text-transform:lowercase"><$I1saat: 6 Kasım 2009 16:02 an> <$Bl 

    <$BlYorum Gönder

    <$BlKaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

    This is a paragraph of text in the sidebar.

    -->

    Powered by Blogger

    <$BlKaydol:
    Kayıtlar [Atom]